Friday, April 25, 2014

IS FRIEND ^.^

Assalamualaikum~~ mahu kongsi kawan2x tempat kerja yang paling baik yang pernah ku jumpa..



PRIME AGRICULTURE' 2008 - 2010
miss vun
rindu jugak kerja dengan dia nie.. agak garang tapi sweet jugak lah.. mula2x macam tidak biasa jugak aku kerja di bawah nya, tapi lama2x syukur lah banyak jugak aku belajar dengan dia pasal kerja.. terima kasih atas jasa2x nya ya mis.

harvianti @ nor (yang ku peluk tu)

dia nie jenis orang yang agak hati batu lah sikit, hahaha hati batu?? oke kupas2x.. begini si nor nie dia ok baik, cerewet boleh tahan.. tapi dia sweet jugak.. marah2x sayang ba itu.. iya lah aku kerja bukan nya betul jugak, kuat main..apa pun banyak jugak aku belajar kerja sama dia nie.. good friend.

hajar sweet 
memang sweet nie orang, baik hati gitu.. dia nie kalau berkawan tidak lokek ilmu ya.. memang hapening kerja sama dia nie, teringin kadang2x mahu kerja sama2x macam dulu.. tapi apa boleh buat kan..apa pun aku doakan semoga ko pok sentiasa sukses dalam bidang yang di ceburi.

yang lain warga prime, tidak ku jumpa kamu punya gambar.. rilexxx ok next time aku sambung kali part prime.


SKYNET WORDWAIDE 2010 - 2011

kak umie~~ merangkap my bff (cousin)

julie
hahaha, tabek hormat sebab kuat mengular.. aku sayang betul sama ni orang.. selalu ku buat kawan bertogeh2x.. apa pun singkat betul ba kami kenal.. apa yang aku tengok dia nie.. very2x god lucky la.. julie semoga ko jadi ibu dan isteri solehah ya.. we miss u

ana


sori ana kak tidak jumpa fb mu.. kalau jumpa nanti kak tambah kan gambar ya..


now.. andd forever, kamu tetap dalam ingatan.. bye2x

publish (next entry nanti kita cerita2x lagi)

No comments:

Post a Comment

Kisukisuka@idahku's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah