Friday, April 25, 2014

MY BFF i miss u all

Assalamualaikum, tiba2x pulak aku merindui mereka ini.. BFF

dari depan~~ haku, mummy rhea, ummi nya si ainul, ibuk nya iqa..n kak ura.. time nie kalau tidak silap birtday kak ura, ngan mummy rhea.. hantam saja lah

over lah dua orang nie kan?? hehehe.. tapi mereka tweettttt sangat2x

 wah haku bukan main lagi men peluk2x sama ibuk nya si iqa.. jangan jeles yah budak kecil..hehehehe
filing2x aku menengok gambar nie, rlly2x misss uuu
happy besday..kamu2x

NEXT~~

kak umie~~ di hari bahagia (2010)

Mummy rhea di hari bahagia (2010)

cik~~ haku lah (2012)



nor di hari bahagia (2012)




time nie kalau tidak ku silap 2010~~ aku belum kawin lagi, nor,aby,kak ura.. kecuali kak umie.. tapi sekarang 2014 semua sudah kawin, n jadi mommy,ummi,ibu..tinggal aku sorang jak yang belum ada gelaran.. tapi tidak kisah lah kan? anak diaorang .. anak aku jugak. baru2x dorang2x ajak lepak..tapi aku bz pulak.. tidak apa lah lain kali boleh berkumpul sama2x lagi.. in shaa ALLAH.


publish ^.^

No comments:

Post a Comment

Kisukisuka@idahku's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah