Tuesday, February 18, 2014

Punca Rezeki

---coretan isi hati ku---
Assalamualaikum...

Tiba-tiba rasa lapang pulak untuk menulis isi hati ku yang berapa hari bz nie, wahh (macam aku jak yang paling bz di malaysia nie) kunun, walaupun..huhuhu, al-kisah nya 10hb - 15hb time malaysia @ dunia nie memang aku bz ya, bukan bz di buat2x tapi bz original space punya,
1. aku kena prepared claims bos
2. kena update segala macam, invoce,do,payment dan yang lain2x
3. kena buat gaji.

tengok??? walaupun 3 sahaja item nya tapi kerja itu full ya.. (kunun mau menunjuk aku lah yang paling bz)

ini lah gambaran meja tempat aku cari rezeki pada haribulan seperti yang tertera diatas... bz kan???
walaupun aku bz, aku tetap sempat mengambil gambar keadaan sekeliling ku, mana lah tau satu hari nanti boleh review balik kan? kira blog nie macam diari hati ku lah..lalalalalalla
wah gitu-----
'
'
'
'
'


nie plak aku, hahahaha..walaupun bz aku tetap tersenyum ketika bergambar (tkkanlah mo buat mukak tension plak kn) menyampah plak orang yang curik2x buka aku punya blog nie, kekeke jan kamu terasa aku kan tuan rumah, kedatangan para tetamu amatlah aku alu2x kan..yeyyyyy

korang mesti tertanya2x sapa plak yang sudi mengambil gambar aku time nie kan? ermmmm mehhh mo kasi kenal------
'
'
'
'
'
hahaha~~ dia lah nie, chewwwahhh.. rilex kan???
"sini ko dulu gambar kunun aku yang bz nie, dari ko rilex2x cituuuu...huhuhuhu
nanti aku gambar ko balik..terus la ba setuju, siap landing baikkk punya :P


publich~~bye2x
18 hb 2014
12:51 pm

No comments:

Post a Comment

Kisukisuka@idahku's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah